sobota, 16 kwietnia 2016

"PRAGNIENIE"

Wiersz ten oto został napisany dla bardzo dobrego kolegi, który poprosił mnie abym napisała parę miłych słów dla jego dziewczyny by mógł sprawić uśmiech na jej twarzy. Zapraszam do czytania. :)


"PRAGNIENIE"

Wyobraź sobie taki oto świat,
ażeby gwiazd na niebie nie było.
Księżyc też by zgasł,
Niczego pięknego by już nie było.
Taki właśnie byłby mój świat,
gdyby Ciebie w nim dziś nie było,
Bo ty nadajesz mu kolorowych barw,
i oby to się nigdy nie zmieniło.
Jeżeli jakąkolwiek przykrość Ci zrobiłem,
to wybacz mi gdyż wtedy zbłądziłem.
Dziś żyć przy Tobie się nauczyłem,
odejść od Ciebie nie mogę choćby na chwilę.
Bo mi za bardzo zależy na Tobie,
każdego dnia jesteś w mej głowie.
Co noc w niebo się wpatruje,
I Ciebie pięknej w nim wypatruje.
Ty już nie długo dorosłą się staniesz
A zdaję się tylko co Cię poznałem.
Próg osiemnastu lat już pokonasz
Wierzę, że stanie się to w mych ramionach.
                                      M.Bielawiec



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz