środa, 16 sierpnia 2017

" W mej pamięci" M.Bielawiec

W MEJ PAMIĘCI

Coś mnie powstrzymuję,
przed następnym krokiem.
Bardzo Cię kocham,
a jednak nie mogę.
Nie dam Ci tego,
o co mnie prosiłeś.
Zaufanie moje wtedy straciłeś.
Czekałam na Ciebie całymi dniami.
Zasypiałam zaś z mokrymi oczami.
Nie mogę być dla Ciebie tyko przyjaciółką.
Przeszłość nie pozwala wejść mi w nowe jutro.
Kiedy patrzę na Ciebie,
wracają wspomnienia,
niby szczęśliwe, choć mój chłód je zmienia.
Nie mogę nimi żyć,
bo wtedy się załamię.
Powracają nasze szczęśliwe twarze.
A teraz to szczęście dzielisz z kimś innym,
zrozum więc czemu nie mogę podjąć decyzji.
To za bardzo boli, a jestem z tym sama.
Nie powiem przecież, 
że czuję się oszukana.
Nadzieją mą byłeś i moim marzeniem,
wspomnienia mi zostaną,
tylko że bez Ciebie.
M.Bielawiec







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz